עבודה בתקשורת בהיסטוריה
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | ניהול, עבודה, תקשורת, תקשורת בהיסטוריה |
שנת הגשה | 2010 |
מספר מילים | 1489 |
תקציר העבודה
בעבודה זו אדון בטענה כי הטכנולוגיה התקשורתית משפיעה על יצירת שינוי או מהפכה בחברה. אפרט את מקרה המהפכה במצריים בעקבות הפייסבוק ותוצאותיה. בנוסף, אסביר בהרחבה לאיזה שינוי גרמה הטכנולוגיה תוך כדי סיוג בטענה כי אין אנו יכולים לדעת אם המהפכה הייתה מתרחשת גם ללא הארגון בפייסבוק ואשתמש בכתבה עדכנית מן האתר "Y Net" ואנתחה על פי החומר שנלמד בשיעורים ועל פי מאמרם של ייניס, בלונדיים ושיפמן. בסוף העבודה אביע את דעתי כלפי הטענה הנ"ל.