בניית מותג וירטואלי לבנק לאומי

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2011
מספר מילים 2489
מספר מקורות 2

תקציר העבודה

תקציר:
"מתוך הבנה שעולם הצרכנות משתנה בשנים האחרונות, והלקוחות שואפים למינימום מאמץ, נדרש למצוא דרכים חדשות לייצר ללקוח חווית קניה ללא המאמץ, ב"לחיצת כפתור". מטרתה של חנות וירטואלית חדשה, מתמקדת במשיכת הלקוח אל המותג ויצירת חווית קניה שונה לחלוטין עבורו, מרגשת יותר עם ערך מוסף. בנק לאומי פועל בסביבה דינמית ותחרותית ועל מנת לשמור על מעמדו, הוא מחויב להציג אסטרטגיה עסקית ממוקדת עם יעדים ברורים, בכל פעם שחל שינוי בסביבה התחרותית. בעבר, הצרכן היה צריך להתאמץ על מנת להשיג את המוצר בו הוא מעוניין, אך במציאות העכשווית של עידן המסחר האלקטרוני, תהליך חיפוש וזרימת המידע הוא אינטרס של שני הצדדים. הצרכן מצידו נדרש לפחות השקעה, והיצרן, מעוניין לסייע לצרכן, לעניין אותו במותגיו ולהבטיח קניה נטולת ספקות." בעבודה בנינו מותג וירטואלי לבנק לאומי, אחד מבין שני הבנקים המרכזיים בישראל. בניית המותג הוירטואלי התבצעה מול ה- 4p (מוצר, מחיר, מקום, מסחור). העבודה מפרטת מי יהיו הלקוחות של המוצר החדש (המותג הוירטואלי) ומהם השירותים החדשים המוצעים במותג הוירטואלי.
בעבודה, מתוארת אסטרטגיה שלמה לבניית המותג כולל טווחי זמן לפעולה ואופן הפנייה השיווקית לצורך משיכת לקוחות חדשים וקיימים.