קסטרו - ניהול המערכת הארגונית. (עבודת גמר)
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | CASTRO, אופנה, בגדים, המערכת הארגונית, התנהגות ארגונית, ניהול, פעילות בינלאומית, קסטרו, שיווק, תרבות ארגונית |
שנת הגשה | 2012 |
מספר מילים | 5874 |
מספר מקורות | 2 |
תקציר העבודה
בחרנו להתחיל דווקא מהאופן בו מתארת החברה את עצמה באתר האינטרנט שלה (http://www.castro.co.il/49-he-r1/Castro.aspx) "חברה גלובלית צעירה ומובילה בעיצוב ושיווק אופנת casual יוקרתית, שמקורה כאן בישראל". יש להניח כי כיום המותג "CASTRO" מוכר לכל בית בישראל. השנה חגגה החברה 60 שנות פעילות בהן הפכה מחנות קטנה בשם "נינה" ברחוב הרצל בתל אביב )בשנות ה-50'( לאחד מתאגידי האופנה המובילים בישראל. החברה "מודל קסטרו" היום, לרבות חברות הבת שלה (קסטרו מן/וומן), היא אחת מהפירמות הישראליות המצליחות ביותר בתחום באופנה. החברה עוסקת בייצור, עיצוב ושיווק של מגוון מוצרי אופנה (בגדים, הלבשה תחתונה, תיקים, תכשיטים ועוד), לגברים ולנשים. בתחילת דרכה של החברה, עיצוב הבגדים בוצע בידי המשפחה והבגדים שווקו לחנויות כגון "מצקין" ו- "שיינדמן", "המשביר לצרכן" ו"שקם". אהרון קסטרו מייסד החברה דגל כבר מתחילת הדרך בגישה חדשנית של