ניתוח קמפיינים של פרסומות לחטיפים לילדים, גילאי 12-18

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2012
מספר מילים 2051

תקציר העבודה

עבודת גמר טלוויזיה, אינטרנט וסלולר –  דור האינטרנט והאח הגדול המוצרים:
במבה וצ'יטוס קבוצת הגילאים: 12-18
מגישים:
1.

2 .

3 .
ניתוח הקמפיינים הפרסומות שנבחרו:
·         פרסומות לצ'יטוס- מוצגת הדמות של צ'יטוס כשהיא מגישה לילד את החטיף במרכז העיר. על מסך, מוקרנת דמות של איש משוקולד שרוקד לצלילי  מוסיקת דאנס מודרנית. ברגע שהילד אוכל את החטיף הוא מתחיל לרקוד כמו הדמות מהשוקולד ומחקה את תנועותיו כשכולם צופים בו (ראה נספח 1). ·         פרסומת לבמבה של אוסם- ניתן לראות את דמות התינוק, הולכת ברחוב עם שקית במבה וכל עובר אורח גונב לו במבה אחת מהשקית, כאשר כתוצאה מאכילת הבמבה, אנשים מאבדים את שיווי המשקל ונופלים (ראה נספח 2).
ההתפתחות הקוגניטיבית …