קמעונאות ושיווק

תקציר העבודה

תוכן עניינים:
חלק א':
1. סקירת מאפייני בענף כלי הבית.
2. מגמות בולטות בענף כלי הבית
3 . נתונים כוללים בענף כלי הבית.
4. סיווג הענף לרמות.
5. חברת Golf & Co
6 . מתחרים בולטים בענף כלי הבית.
7.
תחרות הענף העכשווית.
8. מפת מיצוב לפי מודל האסטרטגיה הגנרית של פורטר.
חלק ב':
1. אסטרטגיה שונה לפי מודל אנסוף.
2. הצעות לשינוי אסטרטגיה לחברת Golf & Co
3 . יצירת בידול בחברת Golf & Co
4 . שרשרת הערך והעלאת הרווח התפעולי בחברת Golf & Co 5. צמיחה חיצונית ע"י שיווק לפלח שוק חדש.
6. הרחבת מוצרים לפלח שוק קיים.
סיכום ומסקנות ביבליוגרפיה נספחים חלק א':
ענף כלי הבית מסקרן ונכנס בצורה מאוד מסיבית בשנים האחרונות לאור שיפור המראה האסתטי והטרנדי של הבית. חברות רבות משקיעות המון משאבים על מנת לייצר מותגים ומוצרים חדשים שישתלבו בבית הלקוח. בענף כלי הבית יש מגוון רחב של מוצרים החל משמיכות, מצעים לכל הגילאים, כלי אמבט, כלי מטבח, מגבות, שטיחים, מוצרי נוי ועוד. אנו בחרנו לסקור את חברת כלי הבית Golf & Co שהינה חברה קמעונאית המוכרת לקהל הרחב ולמרות שהינה חלק מרשת המונה מוצרים נוספים שאותם נזכיר בהמשך אנו נתמקד בתחום כלי הבית. פילוח הגילאים הנו להערכתנו מגילאי
5 -60 אשר שמים דגש על איכות מוצרים, יוקרה ועיצוב עכשווי ויצירתי.
1 .
סקירת מאפייני בענף כלי הבית.
הישראלים מוציאים כ-
4 00 מליון ₪ על כלי בית וחפצי נוי לקראת הפסח סך הכנסות הענף בשנת 2009 עמד על כ-
1 .35 מיליארד ₪ כ-…