תקשורת ההמונים בישראל
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | תקשורת |
קורס | תקשורת בישראל |
מילות מפתח | ממן 12, תקשורת, תקשורת המונים בישראל |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 1894 |
מספר מקורות | 1 |
תקציר העבודה
ממ"ן 12-תקשורת ההמונים בישראל תשובה לשאלה 1:
א. שידור ציבורי-הוא שידור שאמור להיות מנותק משיקולים כלכליים.
השידור נתפס כמשרת את אינטרסים הציבור והשידור הציבורי אמור להוביל את הטעם הציבורי.
השידור הציבורי אמור לשמש כלי חשוב במדינה דמוקרטית.עליו לספק לציבור מידע,וכן דיון עומק בשאלות בעלות חשיבות והפקות מקור.=פלורליזם תוכני.
ממומן ע"י כספי ציבור,אגרה וסובסידיות כאשר הרציונל הוא שידור לטובת הכלל,על השידור הציבורי להיות מחויב לציבור כולו ולא לקבוצת פוליטיקאים או בעלי הון.נמען=אזרח.
השידור הציבורי בישראל מופקד ברובו בידי רשות השידור,על פי חוק רשות השידור,וממומן על ידי אגרת הרדיו והטלוויזיה ומשידור פרסומות. הדגם נוסד בבריטניה.