אלקטרה- עבודה באתיקה בניהול

תקציר העבודה

מבוא
אלקטרה בע"מ היא חברה בינלאומית הנמנית על החברות המובילות במשק הישראלי.
פעילותה של החברה מתמקדת ביזמות נדל"ן, השקעות בנדל"ן מניב, מערכות אלקטרו-מכאניות ותשתיות, ובנוסף נפרשת גם על התחומים המשלימים – מניהול נדל"ן ושירותי תפעול ואחזקת מערכות, דרך מערך שירות ארצי בתחומים השונים ועד להקמת פרויקטים מורכבים ורחבי היקף. יכולותיה של הקבוצה בא לידי ביטוי מושלם בביצוע פרויקטים מורכבים.
בפרויקטים אלה מנוצלים במלואם מכלול הידע, הטכנולוגיה והיכולות של החברות השונות בקבוצה:
בנייה, פרויקטי Turn Key, חשמל, מתח גבוה ומתח נמוך, מערכות מיזוג אוויר, מערכות אוורור, מעליות, תשתיות כיבוי אש, צנרת תעשייתית, מערכות לסינון מים, עבודות גמר ואף בניית חדרים נקיים, ולבסוף – גם ניהול מבנים ואחזקתם וניהול נדל"ן מניב. בשנים האחרונות פועלת החברה גם בתחום ייזום בנדל"ן והשקעות בנדל"ן מניב בארץ ובעולם.
תחומים אלו מהווים מוקדי צמיחה בסל הפעילויות של אלקטרה בע"מ. מעל אלפיים עובדים מהווים את היסוד האיתן של אלקטרה, בהם מהנדסים, הנדסאים ואקדמאים לצד בעלי מקצועות טכניים שונים. רבבות שנות הניסיון והיכולות המקצועיות שנצברו בקרב עובדי אלקטרה הם ההסבר להישגיה של החברה עד היום, והערובה להמשך גידולה ושגשוגה בעתיד.
החברה משקיעה מאמץ רב בשימור המשאב האנושי, ובטיפוח רמת המקצועיות באמצעות השתלמויות, לימודים והדרכות. תחומי פעילות עיקרית של החברה:
1.      אלקטרו מכאניקה- העיסוק בתחום זה דורש שילוב של התמחויות ומיומנות מקצועיות.
העיקריות שבהן – תכנון, ייצור התקנה ואחזקה של מערכות מסוגים שונים – מיזוג אוויר, חשמל, תחנות השנאה ומיתוג, צנרת ותשתיות, מערכות שאיבה, טיהור שפכים וסינון מים. אלקטרה בע"מ היא המבצעת הגדולה ביותר של פרויקטים אלקטרו-מכאניים משולבים בישראל, ופעילה בפרויקטים אלקטרו-מכאניים בחו"ל.
2.      מעליות ודרגנועים- בליבם של המגדלים הרבים ששינו את קו הרקיע הישראלי בשנים האחרונות, עומדות יכולות התכנון, הביצוע והתפעול השוטף של מערכי מעליות מגוונים. אנשי המקצוע של אלקטרה מלווים את תהליך התכנון, הבניה ולאחר מכן מעניקים שירות שוטף למערכי מעליות ודרגנועים מסוגים שונים במגדלי מגורים, בגורדי שחקים, בקניונים ובמבני ציבור.
אלקטרה היא הנציגה הבלעדית של OTIS ושל חברת ALIMAK בישראל. למעלה מ-11,000 מעליות מטופלות על ידי מחלקת השירות של החברה, בכל רחבי הארץ.
3.      בנייה ותשתיות- אלקטרה עוסקת כקבלן ראשי …