אינדיגו- ניהול אסטרטגי

מוסד לימוד
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2013
מספר מילים 864
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

מנהל עסקים- תואר שני.
ניהול אסטרטגי אינדיגו סמסטר א' 2009

1 .    הגדר את חזון וייעוד החברה.
חזון החברה הינו להפוך ולהיות חברה חדשנית ומובילה בתחום הצילום והמדפסות המסחריות. להיות זאת שתוביל את כל השינויים הטכנולוגים בתחומה כמו שעשתה ב1993 כשהציגה את E-print
1 000+, ולפני כן עם הצגת הדיו-הנוזלי.

2 .    הצג בקצרה את תחום פעילות החברה.
החברה משקיעה המון במחקר ופיתוח של ציוד מדפסות דיגיטליות מסחריות איכותיות.
היא שואפת לייצר מדפסות איכותיות, חסכוניות, מהירות וזולות ביותר בהשוואה למה שקיים בשוק. בנוסף היא גם מייצרת ומפיצה את מוצריה. לאחר הפצת המוצרים היא שומרת קשר עם הלקוחות, מספקת להם תמיכה ועדכונים.
3 .    ערוך ניתוח חברה חיצונית באמצעות מודל pestd.
ניתוח זה הינו ניתוח הסביבה העסקית של הפירמה מהיבטים סביבתיים חיצוניים: פוליטיים, דמוגרפיים, כלכליים, חברתיים וטכנולוגיים.
היבט פוליטי: ·         מאחר שהפירמה עובדת במספר מדינות במקביל, עליה להתאים את מדיניות הארגון בכל מדינה לתנאים שם. למשל: לתנאי העסקה. ·         בנוסף קיימת גם השפעה על ייבוא וייצוא בין המדינות השונות, בין אם זה מדובר על ייבוא וייצוא חלפים לתיקון או למטרות מסחריות.
היבט דמוגרפי: ·         ניתן לראות שינוי בפעילות הפירמה עם השנים. הפירמה התחילה להבין שגישת ביזור דמוגרפי ניהולי שהיא אימצה אינה כדאית כלכלית והחליטה ליישם במקום זאת, את הגישה שתבוסס יותר על מיקום גיאוגרפי לפי פונקציות,פעולות שיתאימו לאותו איזור.
·         אינדיגו מפעילה כיום רשת דמוגרפית רחבה, היא פועלת ביותר מארבעים מדינות.
היבט כלכלי: