בחינה ביקורתית של מתן חסויות לאירועים תרבותיים על ידי חברות מסחריות אשר מקדמות נושא שונה מזה של האירוע

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2014
מספר מילים 2430
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

תקציר פרה סמינריון במוסר ועסקים – ציון 75
העבודה מציגה את הביקורת, המתבקשת, על מתן חסות של חברות מסחריות לאירועים שונים, אשר אינם עולים בקנה אחד עם מוצר החברה המממנת.
מחקרים, אירועי ספורט, אירועים תרבותיים, סמינרים ועוד דורשים הוצאות כספיות גבוהות אשר ברוב הפעמים ממומנות על ידי גורמים שונים (חברות מסחריות) אשר מונעים על ידי צורך או מטרה אחרים מזה של מפעיל האירוע ואינם עולים בקנה אחד איתו.
מטרות המממנים יכולות להיות חשיפה ופרסום שאותו אירוע יכול לאפשר, אם לקהל יעד ספציפי או מגוון ונרחב, טשטוש פעילות שאינה מוסרית על ידי מימון אירוע שמקדם פעילות מוסרית או תרומה לחברה ולעתים אף מימון לצורך הטיית הפרסומים הסופיים (למשל מימון מחקרים רפואיים) בחלק הראשון מוצגות דוגמאות בחלק השני בחינה ביקורתית (מודלים ומיתוסים) בסיכום מסקנות, השלכות ודעה אישית תוכן העניינים
שער                                                                        
1                                                                                                          תוכן העניינים                                                           
2                                                                                               מבוא                                                                       
3                                                                                                           פרק א' – רקע כללי                                                   
4                                                                                          פרק ב' – ניתוח                                                         
6                                                                                                פרק ג' – דיון מוסרי                                                   9                                                                                               פרק ד' – המלצות יישומיות                                        12
סיכום – מסקנות                                                       
1 3                                                                                                                                                 ביבליוגרפיה                                                             מנהל עסקים