מבוא לתקשורת המונים+הערות מנחה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 11
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , , , ,
ציון 97
שנת הגשה 2013
מספר מילים 1405

תקציר העבודה

.  בפרסומות של לובינסקי ובזק, באים לידי ביטוי המאפיינים של תהליך תקשורת ההמונים:
·         הפצה וקליטה רחבות היקף של תוכן: תקשורת ההמונים מיועדת ופונה לקהל הרחב וזהו כלי המאפשר הפצה וקליטה רחבת היקף של תוכן. ניתן לראות בפרסומות, את יכולת הפרסומת לפנות לקהל הרחב ולהפיץ באופן נרחב את התוכן הרצוי.
זרימה חד כיוונית: פרסומות אלה, מציגות באופן חד משמעי את הזרימה החד כיוונית של התקשורת. קיים פער חברתי ופיזי בין המוען לנמען. המסר הוא חד צדדי של המוען שמפרסם את המוצר שלו ואין מענה חוזר של הנמען, ולכן הקשר הוא חד סטרי.
יחסים לא סימטריים בין מוען לנמען: מערכת היחסים בין המוען לנמען אינם סימטריים, שכן, למוען יש בד"כ יותר סמכות, ידע וכוח מלנמען. המוען גוף גדול ומורכב המוען מומחה בדבר, ואף לפעמים מחושב ומניפולטיבי בכוונה תחילה. המוען הוא בעל הדעה והמשפיע. ניתן לראות בפרסומות, סוג של עליונות של המוען על הנמען, ותחושה שהוא מחליט ויודע מה טוב לנמען יפה מאד
2 0/20
6 4/65
97/100 עבודה מעולה1
-נהניתי מאד-
אנא, ראי הערות בגוף העבודה.