פרו"ס תרבות תקשורת ופנאי בישראל

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 13
מקצוע
קורס
מילות מפתח , , ,
ציון 90
שנת הגשה 2014
מספר מילים 7327
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

תרבות תקשורת ופנאי בישראל – ממ"נ 13
נושא 3: דפוסי צריכת תקשורת סלולארית בקרב סטודנטים וצעירים בני אדם צורכים תקשורת. דפוסי צריכת התקשורת, לאורך ההיסטוריה ועד ימינו, הם רבים ומגוונים ועברו שינויים והתפתחויות בהתאם לרוח התקופה, התפתחות טכנולוגית, סביבת מחייה וצרכים אישיים. צריכת תקשורת עומדת למבחן ולמחקר ממספר רב של נקודות מבט בהן צד הייצור וההפקה, צד הצרכן והחברה אליה משתייך, הפן הטכנולוגי, הפן הכלכלי וכדומה.
נראה כי בשנים האחרונות התנופה הטכנולוגית האדירה, בעיקר בתחום הסלולארי והרשת, מביאה איתה שינויים דרמטיים בדפוסי צריכת תקשורת של החברה המודרנית ושל הקבוצות המרכיבות אותה, שינויים אלה משפיעים באופן ישיר על תחומי חיים נוספים, אחרים, של כל קבוצה בסביבתה הטבעית ושל החברה כולה.