תקשורת המונים
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | תקשורת |
מילות מפתח | אוסגוד, דה פלר, לאסוול, פיסק, קונפורמיות, שאנון וויבר, תיאוריית ההגמוניה |
ציון | 85 |
שנת הגשה | 2011 |
מספר מילים | 996 |
תקציר העבודה
ממן 11 תקשורת המונים שאלה 1
א. מודל לאסוול הוא מודל ליניארי שמתאר פעולת תקשורת באמצעות תשובות לשאלות הבאות:
מי,אומר מה,באיזה ערוץ ובאיזו השפעה.
המוען הוא יוזם הפעולה המסר הם הדברים שהמוען מבקש להעביר לנמען האמצעי או הערוץ הוא אמצעי התקשורת,המדיום שדרכו מעביר המוען את מסריו.
הנמען הוא הפרט או הציבור שאליו מכוונת פעולת התקשורת וההשפעה היא השינוי המתחולל בנמען כתוצאה מקבלת המסר.
מודל אוסגוד ושראם הינו מודל מעגלי המדגיש …
שאלה 2.
מהכתבה "הסודות שלכם נחשפים ברשת" ניתן להתאים מספר מאפיינים של תקשורת המונים לרשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר: מבחינת מאפייני הנמען הקהל הוא גדול והמסר מגיע להמון קהל בנוסף קיימת הטרוגניות של קהל מבחינת תכונת חברתיות ותרבותיות של כל פרט בקהל.
הנמען הוא אנונימי בינו לבין עצמו כלומר האנונימיות נובעת ..
שאלה 3:
הפתרונות והעצות לאושר אשר מופיעים בכתבות "אל תסבירו לנו איך להיות מאושרים" ו –" בתוכנית ויסקונסין מטיפים למובטלים כי רק עשירים מאושרים" מדברים על כך שהאושר מגיע רק עם כסף "המציאות היא כי לא ניתן לחיות חיים מלאים או מוצלחים באמת מבלי להיות עשיר".
ושהדרך היחידה לממש את הפוטנציאל ההתפתחותי היא בעזרת ממון כלכלי ולפיכך כדי להיות מאושר צריך האדם להיות בעל ממון רב.
כמו כן טוענים בכתבות שקיימים משפטי מפתח אשר עוזרים …