לגדול עם טלויזיה

תקציר העבודה

לגדול עם טלויזיה – ציון 95
1 .      א. הפרסומת שבחרתי היא פרסומת של מילקי : הפרסומת שודרה בעבר, ובה מוצגת סנדי בר כוכבת ודוגמנית , אשר לבושה באופן סקסי ונמצאת בבית משפט כיוון שמישהו טען כי היא גנבה לו את המילקי מהידיים. הפרסומת בעצם מציגה את המשפט בסגנון של מוזיקה ושירה באופן מאוד יצירתי ובעצם מציגים את הטענות של סנדי מדוע היא "הגברת" לא גנבה את המילקי-
 ב. תמליל שיחה העלול להתרחש בבית בזמן הצפייה בפרסומת בין בני המשפחה:
הילד:"אמא מותר לי גם לקחת מילקי מרוני בבית הספר? היא תמיד מביאה לארוחת צהריים"…
 ג.
בחרתי להציג כיצד ניתן לאפיין את השיחה ומטרותיה לפי המחקר של מסריס1983 – מסריס ניסה להבין על מה  ילדים והורים  מדברים ואיזה סוג של שיחות הם עורכים בזמן הצפייה  , על פי הצפייה…
שאלה מספר 2:
התוכנית אשר בחרתי הינה: "הישרדות " א. הגישה המגוננת : המחקר בגישה-
שאלה מספר 3:
תשומת לב פעילה- הינה שילוב קוגניטיבי ואקטיבי בין הצופה הצעיר לטלוויזיה ולסביבת הצפייה בה הוא צופה. גישה זו טוענת כי הילד אינו מהופנט לטלוויזיה, אלא הוא עצמאי בעל העדפות והבנות-