האם פרסום רשתות שיווק בגישת מכירה חזקה השוואתית אפקטיבי יותר מפרסום בגישת מכירה רכה בענף המרכולים בישראל?

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , ,
שנת הגשה 2014
מספר מילים 3063
מספר מקורות 19

תקציר העבודה

האם פרסום רשתות שיווק בגישת מכירה חזקה השוואתית אפקטיבי יותר מפרסום בגישת מכירה רכה בענף המרכולים בישראל?
עבודה סמינריונית, דצמבר 2014 , 19 מקורות תוכן העניינים
מבוא. 3
סקירת ספרות.. 4
מכירה חזקה ומכירה חלשה. 4
ענף המרכולים בישראל. 7
המחקר האמפירי 10 שאלת המחקר. 10 משתני המחקר. 10 השערות המחקר. 10 אוכלוסייה ומדגם. 11
הליך. 11
כלי המחקר. 11
עיבוד וניתוח הנתונים. 13
ממצאים. מנהל עסקים בדיקת ההשערות.. משפטים סיכום. 17
ביבליוגרפיה. 18
נספח: שאלון 21
נספח: פלט תוכנת SPSS. 22
מבוא
עבודה זאת עוסק באסטרטגיות פרסום לרשתות השיווק בישראל.
העבודה כוללת סקירת ספרות ומחקר אמפירי בקרב צרכנים.
המחאה החברתית של 2011, אשר גם כיום, בשנת 2014, עדיין מכתיבה לחץ צרכני למחירים זולים, הביאה להגברת התחרות בין רשתות השיווק על התואר "הסל הזול ביותר".
המחאה החברתית הביאה לשינויים בענף המזון ולפריחתן של חנויות הדיסקאונט. כמו כן הופעל לחץ חברתי ופוליטי על הממשלה להביא להוזלת מוצרים רבים – ובעיקר מוצרי מזון. הן ע"י הגברת התחרות והן ע"י פיקוח על מחירים.
יחד עם זאת, ניתן לשער כי חלק ניכר מהצרכנים עדיין ניתן להנעה לקנייה ע"י פרסום תדמיתי.
לפיכך, שאלת המחקר בעבודה היא "האם פרסום רשתות שיווק בגישת מכירה חזקה השוואתית אפקטיבי יותר מפרסום בגישת מכירה רכה?"