מצגת PRE-CASE
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | LANCOME, LOREAL, לוריאל, לנקום |
שנת הגשה | 2015 |
תקציר העבודה
משחק עסקים אינטראקטיבי השוק שרוי בתחרותיות מתמדת בין חברות הפארם, פלחי האוכלוסייה המגוונות נתנו אותות ליצירת מגוון מוצרים שונים אשר יענו על צרכיהם.
המגמות היום הם להעשיר את המוצר, לטפח ולשווקו בעיקר לנשים כך שייתן תחושת ייחודיות על פני מוצרי חברות הקוסמטיקה המתחרות בשוק חברת לנקום מתמקדת במינוף התפרסותה של הרשת ע"י הקמת דוכנים וחנויות למקומיים ולתיירים גם כן , בקניונים ובשדות התעופה.
יתר על זאת , מנצלת את הזדמנות הצמיחה, אשר יכולות לבוא לביטוי על ידי התאמת המוצר לאקלים המקומי בכל מדינה שאליה מגיעים ומציאת אופי התושבים והמטיילים במדינות השונות.
מצגת בת 10 שקופיות