מבחנים פסיכולוגיים!!!!!

מוסד לימוד
סוג העבודה
מספר ממ"ן 14
מקצוע
קורס
מילות מפתח ,
ציון 99
שנת הגשה 2016
מספר מילים 846

תקציר העבודה

ממן 14 מבחנים פסיכולוגיים העבודה מעולה. בהצלחה במבחן! גיורא יפה מאוד. שימי לב שההבחנה היתה נמוכה גם אילו ההבחנה המקסימלית היתה 0.1. כלומר, יש להעריך גם באופן מוחלט וגם באופן יחסי.
שיעור גבוה של נבחנים שבחרו במסיח מקבוצת "הנמוכים" אינו מהווה בעיה. ü
2 .אתיאור התמונה מצורף בנספח 1.
 להלן הניתוח על פי מארי:
הגיבור– הבן , הדמות הצעירה בתמונה ,אור מתמקדת בתיאור נרחב של עולמו הרגשי, ניתן להניח כי השליכה על דמותו את רגשותיה בקשר להוריה. צרכים-עצמאות ומימוש עצמי, לאור יש רצון לרכב על אופניה בחופשיות, לא רק בשבילים המסומנים והבטוחים, על מנת לבחון את כוח ההתמודדות האמיתי שלה בנבכי החיים. לחצים-הרצון לענות על ציפיות ההורים, אשר מתוך רצון לגונן עליה לעיתים מגבילים את עצמאותה. תוצאות-הדחף לעצמאות מוביל את אור להתנסות במסלולי רכיבה אסורים, אך היא נופלת ונפצעת ובנוסף, נוצרת אצלה תחושת אשמה קשה שהיא פעלה נגד דברי הוריה, והיא מטילה ספקות בעניין כשירותה ויכולת ההסתגלות שלה בעולם. על אף התוצאה השלילית, אור מצליחה למצוא יכולות וכוחות מתוך עצמה לתקשר עם אביה ולפתור את הקונפליקט עמו,היא לא מחכה לפתרון מבחוץ, ניכר כי יש בינהם קשר עמוק של אהבה ללא תנאים, וכי היא יודעת שהוא רוצה רק בטובתה.
תמות-רגשותיה של הנבחנת והערכתה העצמית תלויים במידה רבה בקשר שלה עם הוריה.  שאיפות- השאיפה לעצמאות תוך כדי שמירתה על יחסים אוהבים עם ההורים. ü ב. הדילמה מדברת על כך, שהעדר הקשר בין TAT לבין מדדי אישיות המבוססים על דיווח עצמי יכול להצביע על שתי מגמות הפוכות בנוגע למבחן: לא ברור אם הם תומכים בתוקפו של –