עבודה בנושא אופניים חשמליים בקורס יסודות השיווק סביבת מאקרו, מיקרו ומודל SWOT

תקציר העבודה

1 .    שם המגישות:
טל דנון ת"ז: 311343644
שני פיטי ת"ז: 205560386
מעיין גרשון ת"ז:308323724
מאקרו סביבה הגידול הדמוגרפי במדינה הוביל לכך שבשנים האחרונות קיימת בישראל בעיית תחבורה ציבורית (בעיקר בת"א). המדינה (משרד התחבורה) דנה בתוכניות לשיפור התחבורה הציבורית תוך הקמת תשתיות מתאימות בניהם פרויקט הרכבת הקלה – תוכניות אלו לא מעניקות שיפור מיידי מה שגרם לגידול השימוש באופניים חשמליים. בעיות השירות ברכבת הכבדה, השבתת התחבורה הציבורית בסופי שבוע, עלייה נוספת במחירי הדלק, הוספת …
מיקרו סביבה הלקוחות העיקריים של חנויות האופניים החשמליים הינם לרוב בני נוער המחפשים להתנייד ממקום למקום במינימום מאמץ, עובדים הנמצאים באזורי תחבורה בעייתיים הנדרשים למצוא דרכים חלופיות כדי להגיע למקום עבודתם בנוחות, רוכבי כביש ואנשים המחפשים תחבורה "ירוקה" שמעודדת סביבה נקייה. בשנים האחרונות מחיר האופניים החשמליים נמצא בירידה מתמדת ומחירם הפך להיות שווה לכל נפש. שוק האופניים בישראל כולל כ-440 חנויות …

2 .    ניתוח מודל SWOT:
חוזקות:
·         לחברה מוניטין רב שנצבר בעקבות שירות מקצועי וברמה גבוהה, תוך הכשרה מתמדת של הצוות הטכני ואנשי השירות. ·         עמידה בכל התקנים הנדרשים ע"י המחוקק עבור אופניים חשמליים כולל אחריות מלאה לשנה. ·         החברה משווקת מוצרים ייחודיים לשיפור חווית הרכיבה של הרוכבים.  ·         חנות גדולה במרכז תל אביב (מקום מרכזי ונגיש) עם מספר רב של עובדים צעירים ובוגרים המאפשרים ללקוח חווית קנייה והבטחת שירות לפרק זמן ארוך.
א.      ..
ציון: 100