שימוש בידוענים בפרסום

מקצוע
מילות מפתח , , , , ,
שנת הגשה 2017
מספר מילים 1166
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

שימוש בידוענים בפרסום יולי
2 017
תוכן העניינים
מבוא. 3
סקירת ספרות.. 4
ידוענים בפרסום. 4
הקשר בין שימוש בידוענים בפרסום לבין כוונות רכישה. 6
סיכום. 9
ביבליוגרפיה. 10 מבוא
פרסומות רבות כוללת שימוש בדובר, ואחת האפשרויות לשימוש בדובר היא שימוש בידוענים. בחלק גדול מהמקרים, הידוען הוא הפרזנטור (מציג) של המוצר, ממליץ עליו ו"מאמץ" אותו, פעולה הנקראת בלשון המקצועית celebrity endorsement. עבודה זאת עוסקת בנושא שימוש בידוענים בפרסום. בהמשך לכך, שאלת המחקר היא "מהו הקשר בין שימוש בידוענים בפרסום לבין כוונות רכישה?" לפיכך, משתני המחקר הם: משתנה תלוי: כוונות רכישה, משתנה בלתי תלוי: שימוש בידוענים בפרסום, והשערת המחקר היא כי קיים קשר חיובי בין שימוש בידוענים בפרסום לבין כוונות רכישה.
שיטת המחקר היא סקירת ספרות מחקרית בנושא העבודה.