עיצוב אידיאל היופי הנשי– היבטים מוסריים
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | בעסקים, יופי, מוסר, ניתוחים, נשים, עסקים, קוסמטיקה |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 4942 |
מספר מקורות | 13 |
תקציר העבודה
תוכן העניינים
מבוא
אידיאל היופי בעשורים האחרונים הבניית המציאות ע"י התקשורת והפרסום היבטים שיווקיים ומסחריים של אידיאל היופי תופעת הניתוחים הפלסטיים אנורקסיה נרבוזה פתרונות אפשריים סיכום ביבליוגרפיה עבודה זאת עוסקת בעיצובו של אידיאל היופי הנשי ע"י "תעשיית היופי" ואמצעי התקשורת.
העבודה בוחנת את השפעתו של אידיאל מודגש אך בלתי מושג זה על החברה, ובמיוחד על הנשים.
לסיכום, העבודה בוחנת את ההיבטים המוסריים של תהליך זה , המרוויחים והמפסידים ממנו.