סמינריון, פרסום אמוציונלי לעומת רציונלי+מחקר

סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2003
מספר מילים 7342
מספר מקורות 25

תקציר העבודה

יעילותם היחסית של מסרים פרסומיים אמוציונליים לעומת רציונליים מאת:
קורס:
מנחה:
תוכן העניינים
פרק                                                                                                      עמ'
1 . מבוא                                                                                                 1
2 . סקירת הספרות                                                                                  3
2 .1 הקדמה – אפקטיביות הפרסום                                                          3
2 .2 חשיבות המסר הפרסומי                                                                   5
2 .2.1 סוגי המסר הפרסומי                                                                      5
2 .2.2 חשיבות המסר לאפקטיביות הפרסום                                              6
2 .3 יעילותם היחסית של מסרים רציונליים ואמוציונליים                          10
3 . שיטת המחקר                                                                                                16
3 .1 שאלת המחקר וההשערה                                                                   16
3 .2 מתודולוגיה                                                                                      16
4 . ממצאי המחקר                                                                                  20
4 .1 סטטיסטיקה תיאורית                                                                       20
4 .2 בדיקת השערת המחקר                                                                     23
4 .3 מסקנות המחקר                                                                              
5 5. סיכום ומסקנות                                                                                 26
6 . ביבליוגרפיה                                                                                      29