כדאיות בפתיחת סניף סצימצקי עודפים במתחם ביל"ו

מקצוע
מילות מפתח , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 4970
מספר מקורות 20

תקציר העבודה

בפרויקט באנו לבדוק את כדאיות פתיחת חנות " סטימצקי " עודפים  וסוג ב'.
בהתאם לכך בנינו תוכנית שיווקית שתפקידה לעזור לנו לפתוח את החנות ולענות על הצרכים שזיהינו אצל הנסקרים בסקר השוק שערכנו.
יש לציין שלפני שנחליט על פתיחת חנות שכזאת נבדוק כדאיות כלכלית :  כלומר : האם כדאי בכלל לפתוח חנות שכזאת , ולאחר בדיקות וחישובים שערכנו , במקביל בדקנו את האסטרטגיה השיווקית בה נוקטת " סטימצקי " . ·         תמהיל המוצר  :  מכיל בתוכו את מגוון המוצרים והשירותים הניתנים ברשת .
·        תמהיל ההמחרה : מכיל את השיטות בהן תנקוט החנות לתמחר את מוצריה.
·        תמהיל ההפצה: מכיל את מערך ההפצה  והלוגיסטיקה של החנות ובאיזו אסטרטגיית הפצה לנקוט.
·        תמהיל התקשורת : מכיל את הפרסום, קד"מ, יח"צ ומכירה אישית בו תנקוט החנות.
·        תמהיל הקידום : פרסומים בערוצי המדיה השונים חוץ ממבצעי קידום המכירות בחנות ותרגילי יחסי הציבור בהם תנקוט החנות.
בנוסף ניתחנו את  המודלים "פורטר" –  ו  –   "S.W.O.T"   לפתיחת חנות וגילינו מהן החוזקות והחולשות לפתיחת חנות,  כמו כן מה ההזדמנויות והאיומים הצפויים לה.
לאחר מכן ביצענו סקר שוק מערך שאלון בן 23
שאלות שחולק ל100 נסקרים, מטרת הסקר היתה בדיקת כדאיות בפתיחת סניף " סטימצקי " עודפים וסוג ב'. על סמך הממצאים שליקטנו מהסקר המקום המועדף מבחינתם היה לפתיחת סניף שכזה הוא מתחם הפאוור סנטר בצומת ביל"ו, המחירים יתפסו בעיני הצרכנים כבינוניים ומטה, רוב הנשאלים היו מעוניינים בחנות שתמכור עודפים וסוג ב' וכן במקום חנייה מסודר .
הפרסום שמשפיע עליהם בעיקר הוא הפרסום בטלויזיה, רדיו ועיתונות ארצית.
לאחר שקיבלנו את תוצאות הסקר , ניתחנו את תוצאותיו וקיבלנו אינפורמציה חשובה בכל מה שנוגע ל לתמהיל השיווק אותו אנו רוצים לבנות ואלה המסקנות שהגענו אליהן בכל מה שנוגע לתמהיל השיווק :