סיכום קורס הוראה מקצוע אומנות, אומנות? האוניברסיטה הפתוחה 2024
קורס 10363 , ציון 100
סיכום למבחן
סיכום הקורס במתכונת החדשה העכשווית הכוללת מאמרים חדשים לפי האוניברסיטה הפתוחה 2024 א' .
העבודות בקורס: עבודת סמינריון, סיכום למבחן,
סיכום הקורס במתכונת החדשה העכשווית הכוללת מאמרים חדשים לפי האוניברסיטה הפתוחה 2024 א' .
הבדלי השחיקה בין מורים בחינוך המיוחד בהשוואה למורים בחינוך הרגיל. תוכן העניינים……………………………………………………………………2 מבוא ………………………………………………………………………………3 1. שחיקת מורים מהי………………………………………………………….3 1.1 שחיקה בעבודה……………………………………………………………..3-5 1.2 שחיקה בהוראה…………………………………………………………….5-7 1.3 גורמי שחיקה………………………………………………………………..7-9 1.4 השפעות השחיקה…………………………………………………………..9 2. הוראה בחינוך הרגיל…………………………………………………………….10-11 2.1 מאפייני המורה ואינטראקציה עם התלמיד………………………..11-14 2.2 תכנון שיעורים……………………………………………………………14-15 3. הוראה בחינוך המיוחד…………………………………………………..15-17 3.1 הכשרת המורים…………………………………………………………….17-19 3.2 תהליך הלמידה……………………………………………………………..19-20 3.3 תוכנית […]
בס"ד הוראה : מקצוע אומנות ואמנות / 10363 תפיסת ההוראה כאומנות (craft) :למידת מקצוע ההוראה תוך כדי צפייה במומחים. תפיסת ההוראה כאמנות- art)(: גישה זו מדגישה את היבטים האמנותיים בעבודת המורה בדומה לאומן: צייר, פסל… מאמרים העוסקים בהיבטים שונים של ההוראה כפרופסיה: ✓ כשר, א) '2004(. אתיקה מקצועית . ✓ Darling-Hammond, (2001a), Standard Setting in […]
שער 1: הוראה מהי? השער מחולק ל-3 נושאי דיון מרכזיים: א. בחינתההוראהכפרופסיה ב. בחינת ההוראה כאומנות ג. ובחינת ההוראה כאמנות שער 2: כוח העבודה בהוראה השער מחולק ל-2 נושאי דיון מרכזיים: א. סטאטוס ההוראה והמניעים לבחירה במקצוע ב. פמיניזציה של ההוראה ג. התפתחות מקצועית של מורים שער 3: ההקשר החברתי-מוסדי של ההוראה הפרק יתמקד בשני […]