התיאטרון הישראלי קונפליקטים ותהליכי שינוי
קורס 10919 , ממ"ן 12 , ציון 88
ממ"ן
התיאטרון הישראלי קונפליקטים ותהליכי שינוי ממן 12 ציון 88
התיאטרון הישראלי קונפליקטים ותהליכי שינוי ממן 12 ציון 88
קראו את הפרק הראשון "שנאת עצמו" ביהדותו של התיאטרון הישראלי, עמ' 23-37 א. מדוע יוצרים ישראלים בוחרים בטרטיף כדי לייצג את יחסי דת ומדינה על הבמה? ( 5 נקודות) טרטיף של מולייר הוא קומדיה ביקורתית וחריפה על הממסד הדתי. במרכזו טרטיף דתי צבוע ומתחסד, המצליח לשטות באורגון בעל הבית החוזר בתשובה המעוצב כחסיד שוטה, למרות […]
קורס: התיאטרון הישראלי קונפליקטים ותהליכי שינוי- 10919 תאריך 5.5.14 קראו את הפרק הראשון "שנאת עצמו" ביהדותו של התיאטרון הישראלי, עמ' 23-37 א. מדוע יוצרים ישראלים בוחרים בטרטיף כדי לייצג את יחסי דת ומדינה על הבמה? ( 5 נקודות) טרטיף של מולייר הוא קומדיה ביקורתית וחריפה על הממסד הדתי. במרכזו טרטיף דתי צבוע ומתחסד, המצליח לשטות […]
התיאטרון הישראלי קונפליקטים ותהליכי שינוי ממן 12 שאלה 1א' העיסוק בעימות שבין החילוני לדתי בתרבות הישראלית הוא דוגמה מובהקת למעורבותו הפעילה של התיאטרון הישראלי במציאות ובתהליך השתנותו של "הדימוי העצמי הקיבוצי" של קבוצה חשובה בחברה הישראלית. הסטריאוטיפ בתיאטרון הוא ביטוי להתייחסות סטריאוטיפית של החילוניים אל הדתיים ובמיוחד אל החרדים , מתאפיינים במאפיינים חיצוניים בולטים ברוב […]