מטלת מנחה - פסיכולוגיה בחינוך
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | פסיכולוגיה בחינוך |
מילות מפתח | 10125, למידה, פסיכולוגיה בחינוך 10125, פסיכולוגיה בחינוך-יחידה 4-למידה, פסיכולוגיה בחינוך-ממן 13 פתרון מלא |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2023 |
מספר מילים | 1924 |
תקציר העבודה
פסיכולוגיה בחינוך, קורס 10125 – ממ"ן 13 למידה, בית-ספר והמורה.
מהי למידה, שתי הגישות המרכזיות לתיאוריות הלמידה – הגישה הביהביוריסטית (התנהגותית) והגישה הקוגניטיבית:
ההתנייה הקלאסית של פבלוב, גישת הלמידה בדרך החיקוי של בנדורה, ותיאוריית ההתניה האופרנטית של סקינר.
חיזוק חיובי, שלילי וענישה.