סיכום קורס פסיכולוגיה בחינוך
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | סיכום |
מקצוע | חינוך |
קורס | פסיכולוגיה בחינוך |
מילות מפתח | #סיכום קורס פסיכולוגיה בחינוך |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2022 |
מספר מילים | 18013 |
מספר מקורות | 20 |
תקציר העבודה
פרק 1 – הנעה מאמר מאייר וטרנר – המשגה מחדש של רגש ושל הנעה ללמוד במסגרות
כיתתיות – עמוד 3
מאמר מקדונלד – השכיחות וההשפעות של חרדת בחינות אצל ילדי בית
ספר – עמוד 51
פרק 2 – גורמים הכרתיים
מאמר אייזנק ושונטאלר – שיפור האיי-קיו על ידי הוספת ויטמינים
ומינרלים –עמוד 71
פרק 3 – גורמים חברתיים
מאמר באומייסטר ולירי – הצורך להשתייך: הצורך בקשרים בינאישיים
כמוטיבציה אנושית בסיסית – עמוד 189
מאמר סויטאק – התמודדות חברתית של תלמידי תיכון מחוננים והקשר
בינה לבין דימוי עצמי – עמוד 267
פרק 4 – למידה
מאמר שייפר ומק-דרמוט – התנהגות לימודית ואינטליגנציה כהסברים
להישגים של תלמידים – עמוד 324
מאמר גארנר – אפילוג: הבחירה ללמוד או לא ללמוד בבית הספר – עמוד