עבודה אקדמית - שיווק שירותים - ZOOM
מוסד לימוד | המכללה האקדמית הדסה ירושלים |
סוג העבודה | עבודה אקדמית |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | שיווק |
מילות מפתח | zoom, אפליקצייה, אפליקציית זום, מודל חמשת הפערים, משבר הקורונה, ניהול ושיווק שירותים, עבודה בשיווק שירותים, קורונה, שיווק, שיווק שירותים, שיווק שירותים 7P מדרג התאוששות SWOT מפת שירות משולש מודל איכות השירות חמשת הפערים ברי ושות', תקשורת, תקשורת בזמן משבר, תקשורת שיווקית |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2021 |
מספר מילים | 3611 |
מספר מקורות | 5 |
תקציר העבודה
בעבודתנו אנו נחקור ונסקר את חברת "ZOOM" – חברה הפועלת בענף הטכנולוגיה והדיגיטל הנותנת שירותי וידאו מתקדמים לקהל הרחב הן הקהל העסקי והן הקהל הפרטי.
Zoom היא הפלטפורמה המתקדמת ביותר היום בשוק הדיגיטל והטכנולוגיה, ומציעה את אפשרויות האינטגרציה הנרחבות ביותר, אך עם זאת יש לZoom מתחרה ישיר, הינו Google Meet אשר שניהם מציעים את אותם השירותים לצרכן, אך עם פלטפורמות שונות, ישנה תחרות מאוד ברורה בין השניים בשל מתן השירותים ללקוח- שיחות וידאו, צ'ט, שיתוף מסך.
בתחילת המגפה כמעט ולא היה לZoom מתחרים ראויים. אתGoogle זיהו את הפוטנציאל בשוק והגיבו בהתאם, Google Meet בניגוד לZoom מגיעה עם מוצרים אחרים ושימושיים , כמו Gmail ועם קהל לקוחות פוטנציאלי של מיליארדי משתמשים, אכן Google הינה חברה בעל כוח רב בשוק בקרב הצרכנים, אך אם נבחן את Google Meet בפרט למול Zoom– Zoom נחשבת בעלת השוק הגבוהה ביותר מבין השניים, ובעלת מספר משתתפים רבים יותר.
ישנו פער המצוי ב Zoomוהינו נושא האבטחה, אשר Zoom אינם מצפינים שיחות מקצה אל קצה לעומת Google Meet המציעים שירותי אבטחה גבוהים יותר, אך עדין עם פער זה Zoom מנסה לצמצם את הפער ופועלת לשיפור נושא האבטחה, עם זאת כמות המשתתפים והנרשמים לZoom אינה נפגעת ואף גבוהה יותר מGoogle Meet.
תוכן עניינים:
מבוא………………………………………………………………………………………………………………..3
רקע על הארגון…………………………………………………………………………………………………4-8
מאפייני השירות בארגון………………………………………………………………………………………..9
מודל חמשת הפערים……………………………………………………………………………………….10-11
מודל RETER……………………………………………………………………………………………….12-13
שלוש המלצות לשיפור מערך השירות……………………………………………………………………….14
ביבילוגרפיה………………………………………………………………………………………………………15