שונות בחינוך 10807
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | חינוך |
קורס | שונות בחינוך - היבטים עיוניים ויישומיים |
מילות מפתח | הערכה מסכמת, פערים בתפוקות, פערים בתשומות, רפורמת חטיבות הביניים, שוויון מהותי, שוויון פורמלי, תהליך הל"ל |
ציון | 98 |
שנת הגשה | 2023 |
מספר מילים | 1675 |
תקציר העבודה
ממ"ן 13
לקורס שונות בחינוך 10807
האוניברסיטה הפתוחה
אורך העבודה כ- 4 עמודים, מלל בגודל 11, גופן Arial
רפורמת חטיבות הביניים (משנת 1968)ותוצאותיה
ב. "מדיניות החינוך החדשה, שבאה לידי ביטוי ברפורמת חטיבות הביניים, נחשפה לניגודים שבין חתירה לשינוי לבין שימור הקיים" – הסבירו משפט זה ביחס לקביעת מדיניות החינוך בשנות ה-50 וה-60 של המאה העשרים.
2
שוויון פורמלי ומהו שוויון מהותי.