שילוב ילדים על הספקטרום האוטיסטי בחינוך רגיל
מוסד לימוד | המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין |
סוג העבודה | עבודת סמינריון |
מקצוע | עבודה סוציאלית |
מילות מפתח | אוטיסטים, ילדים, שילוב אוטיסטים, שילוב ילדים אוטיסטים במערכת החינוך הרגילה |
ציון | 94 |
שנת הגשה | 2017 |
מספר מילים | -1 |
תקציר העבודה
עבודת סמינריון בנושא שילוב, נכתבה במסגרת תואר שני בחינוך.
קיבלה ציון : 94
תוכן עניינים
הקדמה: 2
פרק 1: מבוא 3
פרק 2: רקע תיאורטי 4
התפתחותן של מסגרות החינוך המיוחד – רקע 4
חוק החינוך המיוחד 5
תפקיד הסייעת עפ"י חוזר מנכ"ל 6
האוכלוסייה המשולבת 8
דגמי השילוב 9
עמדות בנוגע לשילוב 11
קונפליקטים בשילוב 12
אוטיזם 13
מאפייני האוטיזם 14
פרק 3: מתודולוגיה 16
פרק 4: ממצאי המחקר 18
חוסר ידע: חוסר אונים ומבוכה מצד המורה המשלב 18
תפקיד הסייעת מהו? 20
היבטים טכניים של השילוב 22
שילוב לימודי לעומת שילוב חברתי 24
ההורים בתהליך השילוב 27
פרק 5: דיון וסיכום 30
ביבליוגרפיה 32
נספחים 34