השפעת חידוש יישום מערכת Q-Flow (מערכת ניהול תורים ממוחשבים) במשרד הפנים על שביעות רצון המשתמשים

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע ,
קורס
מילות מפתח , ,
ציון 87
שנת הגשה 2023
מספר מילים 3895
מספר מקורות 9

תקציר העבודה

בשנים האחרונות מנהלים משרדי הממשלה בישראל תורים להמתנה לקבלת קהל בעמדות שונות בסניפים והלשכות שלהם על ידי מערכת שנקראתQ-Flow . המערכת מאפשרת לתושבים אמצעי נוח להזמנת פגישות מראש דרך האתר הממשלתי או דרך אפליקציה שנקראת .my Visit
מגפת הקורונה היוותה זרז לשרות זה. ביטול קבלת הקהל הפרונטלית ברוב משרדי הממשלה, אילץ משרדים רבים לתת שירות ללקוחות על ידי שיחות טלפון, ובמקרה הצורך אפשרות לתיאום פגישה באתר ואפליקציית my Visit .
מערכת זו המאפשרת לקבוע פגישות נתנה למשרדי הממשלה מרחב וזמן להיערך למתן השירות בצורה נאותה ובריאה ולפרוס את קבלת הקהל ללא צפיפות במהלך כל שעות העבודה היומיות.
https://www.qnomy.com/he/102413))
מעבר ליעילות במשרד הממשלה, המערכת יצרה נוחות של מי שזקוק לשירותי משרד ממשלתי, באופן שהמשתמש יכול לקבוע לעצמו תור, למשל לחידוש דרכון במשרד הפנים, מגיע בשעה שקבע על ידי המערכת וללא זמן המתנה ארוך ובדרך כלל ללא הפתעות בלתי צפויות.