יזמות במאה ה21

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2022
מספר מילים 2359

תקציר העבודה

נושא הקורס הנבחר הוא מנהיגות                                                                                                     הצגת המנטור                                                                                                                                   המנטור בתוכנית הוא עודד לביא, בתפקידו, סמנכ״ל חדשנות ופיתוח עסקי בפובליסיס ישראל .

במסגרת עבודתו, הוא אחראי על חיבור מערכת הסטארט-אפ הישראלית עם סוכנויות פובליסיס ולקוחות ברחבי העולם, ליצירת פרויקטים ושיתופי פעולה חדשניים וטכנולוגיים.                          עודד עובד גלובלית והתפקיד הייחודי בו הוא עובד ,הוא הקים בעצמו בו לפני כארבע שנים, זאת במטרה להכניס חדשנות לחברה ולארגונים העובדים עמה.

ֿבמסגרת עבודתו, אין צוות תחתיו, הוא דוחף בכוחות עצמו את החדשנות ומאמין גדול ביצירת רשת חברתית רחבה שתביא אותו למקומות הנכונים והיא שתייצר את הצורך בשירותיו.

סביבת הפעילות שלו-                                                                                                                         חברת- פובלסיס מדיה ישראל הינה חברת מדיה פרסום וניהול דאטה המפעילה בישראל מותגים בקנה מידה בנלאומי, דוגמת זניט, סטארקום וסמארט מדיה, החברה בבעלות קבוצת פובלסיס העולמית המנהלת מותגים כמו סמסונג, הייניקן, רנו, רשת הסופרמרקטים קארפור ועוד.

כפועל יוצא של אופי תפקידו,עודד יצר לעצמו בסיס חזק ומעמד של כוח בזכות הראש שלו, הרעיונות שלו, והאנשים עמם הוא בקשר מכל רחבי העולם.

כמו כן הוא נמצא בקשר עם אחת מחברות הדירקטוריון של פובליסיס העולמית שציינה בפניו את החשיבות של עבודתו,עוד ציינה שנציגי החדשנות במדינות אחרות לא עושים את העבודה באותו האופן- ואף נעזרה בו לחיבור בין חברות שיכולות לתרום זו לזו.                                                     מכאן כמובן ניתן לראות את האופי הישראלי היזמי.