שיטות מחקר
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 11 |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | ממן 11, שיטות מחקר |
ציון | 96 |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 999 |
תקציר העבודה
ממן 11 שיטות מחקר ציון 96
שאלה 2
מסגרת דגימה- 10000
גודל המדגם-500
- הרכב המדגם:50% בנים מ500 50% בנות מ500
250 בנים 250 בנות
40% דתיים מ250 40% דתיות מ250
100 בנים בבתי ספר חילוניים 100 בנות בבתי ספר דתיים.
60% מ-250 60% בנות חילוניות מ-250
150 בנים בבתי ספר חילונים 150 בנות בבתי ספר חילוניים.
נימוק: מכיוון שהחוקר מאמין כי גם את המין וגם את סוג בית הספר הם גורמים משפיעים בקביעת נושאי השיחה של בני נוער בוואטסאפ עליו לבצע דגימת שכבות פרופורציונאלית שלוקחת בחשבון גם את המין וגם את סוג בית הספר.
- סוג בית הספר.
גודל מדגם-500
40% מ-500
200 בני נוער לומדים בבתי ספר דתיים.
60% מ-500 לומדים בבתי ספר חילוניים
300 בני נוער לומדים בבתי ספר חילוניים.
נימוק: מאחר והחוקר מאמין שרק סוג בית הספר הוא המשפיע על קביעת נושאי השיחה עליו לבצע דגימת שכבות פרופורציונאלית שלוקחת בחשבון רק את סוג בית הספר.
שאלה 3
A – רמת לחץ במבחן
B – הישגים במבחן
א.A-רמת הלחץ במבחן הוא המשתנה הבלתי תלוי.
ערכיו: נמוך, גבוה, בינוני.
המשנה התלוי : B-הישגים במבח…