במחוננות וכישורונות מיוחדים קורס 10711
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | חינוך |
קורס | מחוננות וכישרונות מיוחדים |
מילות מפתח | ממן 12 במחוננות וכישרונות מיוחדים |
שנת הגשה | -20 |
מספר מילים | 1963 |
תקציר העבודה
קראו את מאמרה של גרוס. פרטו את שלוש רמות המחוננות שהיא מגדירה. הסבירו
מה הביקורות שהיא מעלה כלפי מבחני המשכל. חוו דעתכם על הביקורת.
את המאמר "משכלים מרובים, אפקט מוצרט ומשכל רגשי: בחינה ביקורתית".
הגדירו את המושג "אפקט מוצרט" ופרטו את ממצאיה של ווטרהאוס בנושא.
חוו דעתכם.
הציגו בפירוט את מבחן המשכל של וקסלר והסבירו את דרך חישוב מנת המשכל.
פרטו ביקורת שהועלתה במאמר של סטרנברג המתאימה למבחן זה. הציעו דרך לשפר
את המבחן בהתאם לביקורת שציינתם.