שיטות מחקר
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 12 |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | ממן 12, שיטות מחקר |
ציון | 95 |
שנת הגשה | 2019 |
מספר מילים | 999 |
תקציר העבודה
ממן 12 שיטות מחקר ציון 95
שאלה 1
- הדרך שנבחרה היא מהימנות כאקוויולנטיות (מבחן מקביל) כי מדובר בשני שאלונים דומים בנוסחים שונים(A,B) שהועברו לנחקרים באותו מועד( מועד 1- ינואר 2014). יש פה שיטה אחת שאלון ותכונה אחת התאמה להתנדבות במד"א.
60% מהשונות הנצפית משוחררת מתלות בגורם תוכן(גרסה)
40% מהשונות היא שונות טעויות מקרית שנובעת מגרסת השאלון.
- הדרך שנבחרה היא מהימנות כיציבות (מבחן חוזר) כי מדובר בשאלון אחד(A) שהועבר לנחקרים במועדים שונים(מועד 1-ינואר 2014 ומועד 2-מאי 2014). יש פה שיטה אחת שאלון ותכונה אחת התאמה להתנדבות במד"א.
70% מהשונות הנצפית משוחררת מתלות בגורם הזמן.
30% מהשונות היא שונות טעויות מקרית שנובעת מגורם הזמן.
- הדרך שנבחרה היא מהימנות כעקיבות פנימית לפי מבחן חצוי של ספירמן-בראון כי יש שאלון אחד(B) במועד 1-ינואר 2014 שחולק לשני חצאים וגם פה יש שיטה אחת שאלון ותכונה אחת התאמה להתנדבות במד"א.
rB1=0.8
rtt=2*0.8\1+0.8=0.88
88% מהשונות הנצפית משוחררת מתלות בגורם התוכן (הטרוגניות הפריטים)
12% מהשונות היא שונות טעויות מקרית שנובעת מהטרוגניות הפריטים.
- הדרך שנבחרה היא מהימנות כעקיבות פנימית שיטה אחת שאלון תכונה אחת התאמה להתנדבות במד"א. לפי מבחן אלפא של קרונבאך כיון שכתוב שעשו את כל החלוקות האפשריות של 20 הפריטים של שאלוןB במועד 1(ינואר 2014).
75% מהשונות הנצפית משוחררת מתלות בגורם התוכן (הטרוגניות הפריטים)
25% מהשונות היא שונות טעויות מקרית שנובעת מהטרוגניות הפריטים.
הוספת קבוע שלילי לא תשפיע על ערך מקדם המהימנות כיון שהיא לא משנה את המיקום היחסי של…