10106 - תכנון לימודים, הוראה והערכה
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 14 |
מקצוע | פסיכולוגיה |
קורס | תכנון לימודים, הוראה והערכה |
מילות מפתח | ממנים אוניברסיטה פתוחה, קורס 10106 תכנון לימודים הוראה והערכה |
ציון | 100 |
שנת הגשה | 2020 |
מספר מילים | 1127 |
תקציר העבודה
תכנון לימודים הוראה והערכה – ממן 14 ציון 100
שאלה 1( 40 נקודות(
א. מהו תפקיד הערכה במודל של טיילר ואילו מרכיבים יש לבדוק במודל זה? הסבירו.
ב. הציגו את הגישה של סטפלבים )מודל ה-CIPP )להערכת תכנית לימודים. אילו סוגי מידע צריך
לאסוף על פי מודל זה?
ג. מהו תפקיד הערכה )מסכמת או מעצבת( בכל אחד מהמודלים שהצגתם בסעיפים א ו-ב? נמקו
שאלה 2( 30 נקודות(
הציגו והסבירו בהרחבה את המונחים הבאים:
א. מושאי הערכה
ב. לקוחות הערכה
ג. הערכה חיצונית והערכה פנימית
שאלה 3( 30 נקודות(
כלי הערכה הם האמצעים שבעזרתם אוספים נתונים על מנת להשיג תוצאות וממצאים.
א. הציגו שני כלי הערכה מסורתיים ושני כלי הערכה חלופיים.
ב. מהם היתרונות והחסרונות של כל כלי הערכה?
התשובות בפניםם!!