10430 התנהגות ארגונית
מוסד לימוד | האוניברסיטה הפתוחה |
סוג העבודה | ממ"ן |
מספר ממ"ן | 13 |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
קורס | התנהגות ארגונית-מיקרו |
מילות מפתח | 10343 התנהגות ארגונית-מקרו, 10430 התנהגות ארגונית, 10430 התנהגות ארגונית-מיקרו, 13004 ניהול והתנהגות ארגונית, אבני בוחן להערכת בגרותה של קבוצת עבודה, חשיבת יחד, לכידות צוות, סוגי הפרעות בתקשורת, סישור, סכמת הקונפליקט, צוות הומוגני, קבוצות עבודה בארגון, שלב הסערה של קבוצה, תקשורת בארגונים פורמליים: רשתות ותהליכים |
ציון | 91 |
שנת הגשה | 2013 |
מספר מילים | 945 |
תקציר העבודה
10430 התנהגות ארגונית – ממ”ן 13, ציון 91 – כולל הערות המנחה.
10430 התנהגות ארגונית-מיקרו.
10434 התנהגות ארגונית-מקרו.
13004 ניהול והתנהגות ארגונית.
חומר לימוד למטלה: קבוצות עבודה בארגון, תקשורת בארגונים פורמליים: רשתות ותהליכים.
שאלות 4-1: תיאור מקרה.
שאלה 1: חשיבת-יחד.
הסבירו אילו מאפיינים של חשיבת- יחד התקיימו בקרב נגני התזמורת.
שאלה 2: אבני בוחן להערכת בגרותה של קבוצת עבודה.
ביחידה מצוינות אבני בוחן שבאמצעותן אפשר להעריך את בגרותה של קבוצת עבודה – הסבירו באיזו מידה נגני התזמורת מהווים קבוצה בוגרת.
שאלה 3: סכמת הקונפליקט.
הסבירו באמצעות סכמת הקונפליקט את העימות בין נגני התזמורת לצוות השיווק.
שאלה 4: סוגי הפרעות בתקשורת.
הסבירו אילו סוגי הפרעות התקיימו בתקשורת בין נגני התזמורת לבין צוות השיווק.
שאלה 5: טענות נכון/לא נכון.
א. צוות שמחצית מעובדיו גברים הוא הומוגני.
ב. חשיבת- יחד מתרחשת בשלב הסערה של קבוצה.
ג. שלב הסערה של קבוצה מתאפיין במבנה סטטוס יציב.
ד. לפי סישור, ככל שעובדיו של צוות מסוים מאמינים שהתפקיד אותו הם ממלאים הוא חשוב, כך תגדל הלכידות של הצוות.