עבודה בנושא האם התקשורת הכתובה הציגה את בני הנוער כאלמנט פרסומי?

מקצוע
מילות מפתח
שנת הגשה 2006
מספר מילים 6083
מספר מקורות 7

תקציר העבודה

"האם התקשורת(הכתובה)הציגה את בני הנוער כאלמנט פרסומי בזמן ההתנתקות..?
תוכן עניינים:
מבוא –..עמוד3
השערת מחקר עמוד4
חלק א':
חופש הביטוי עמודים6-9
בני נוער -..עמודים10-11
תיאוריות בתקשורת -.עמודים12-23
חלק ב':ניתוח כתבות:
ידיעות אחרונות –..עמודים24-
5 הארץ –עמוד26
פרק ג':
סיכום ומסקנות –…עמודים 28-31
ראיון עם מומחה –.עמודים32-33
נספחים:
כתבות:
ידיעות אחרונות –.עמודים35-41        הארץ –עמודים42-48
גלגולו של תוצר –..עמודים49-50 בביוגרפיה -עמוד51
מבוא:
אנחנו בחרנו בנושא התנתקות מאחר שהוא היה הנושא הכי "חם" (היה אייטם).
עוד סיבה לבחירה בנושא זה: היא נושא בני הנוער.
מכיוון שגם אנחנו בני נוער והרגשנו קרובים יותר למצב של בני הנוער בהתנתקות.
בעבודתנו אנו נחפש איך העיתונות הכתובה(עיתון)לא הציגה את בני הנוער כאלמנט פרסומי ובנוסף היינו רוצים לדעת איך באמת הציגו את בני הנוער באיזו צורה אנחנו חשבנו שלא הציגו אותם כאלמנט פרסומי.
בעבודתנו אנו נחפש איך העיתונות הכתובה(עיתון)לא הציגה את בני הנוער כאלמנט אנו נחפש את התשובה על ידי תיאוריות ואנו ננסה להפריח או לחזק את השערת המחקר שלנו.
בנוסף אנחנו נחפש בעיתונות הכתובה ונראיין כתב חדשות(קובי מנדל).