הקשר בין שביעות רצון סוכני הביטוח למחויבותם למגדל חברה לביטוח

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5237
מספר מקורות 8

תקציר העבודה

תקציר מנהלים תודעת השירות בענף הביטוח , מתחזקת והולכת בעיקר עקב השקיפות בענף והתחרות הגוברת בין חברות הביטוח בכלל ובין סוכני הביטוח לביטוח הישיר בפרט.
קבוצת "מגדל" , בנויה על כוח המכירה של סוכני הביטוח העובדים עימה, לפיכך נושא מחויבותם של סוכני הביטוח לקבוצה הינו נושא מפתח.
מגדל חברה לביטוח אינה מצליחה למצות את מלוא פוטנציאל המכירות שלה כתוצאה מרמת תחרותיות הגוברת והולכת בענף הביטוח בישראל וכתוצאה מכך אין היא מגיעה לרווחיות מספקת.
הנחתי היא שחלק מאי מיצוי פוטנציאל המכירות נובע ממתן שירות לקוי של צוותי העבודה בחב' מגדל לסוכני הביטוח שלה אשר אינם שבעי רצון , כתוצאה מכך נפגעת נאמנותם לחברה -דבר שמשפיע על חוסר עמידה ביעדי החברה, השקעה מרובה במשאבים חדשים וירידה בכמות המכירות החדשות בכל תחומי הביטוח.
מחקר זה יעסוק בזיהוי הקשר שבין שביעות רצון סוכני הביטוח לבין נאמנותם ל"מגדל" חברה לביטוח.  תוכן ענייניים:
חלק א' פרק ראשון – מבוא -2
תאור הארגון –..2
שאלת המחקר –3
בעיית המחקר –.3
מטרות המחקר –3
פרק שני – ניתוח מאמר –..4-6
פרק שלישי – מתודולוגיה –7
משתני המחקר –7
דגימה -..7
כלי המחקר 8
השערת המחקר –8
הליך המחקר –…8
פרק רביעי – עיבוד נתונים -…
9-10 מגבלות המחקר –10 חלק ב'- תוצאות -…11-13
מסקנות -14
סיכום -…14
ביבליוגרפיה –…15
נספחים:
..16-24
נספח א' – שאלון לדוגמא נספח ב'- ניתוח excel נספח ג' – מאמר