מחקר הבודק את הקשר בין המוטיבציה לרמת השחיקה בלימודים של הסטודנט

תקציר העבודה

חלק ב' – ניתוח הממצאים מצב דוגמא של השאלון שהעברנו ודף ריכוז הנתונים של כלל השאלונים שמולאו.
מצאנו כי שאלות מספר 7,10  אינן מייצגות בהכרח את המצב האמיתי באוכלוסייה שכן השאלון חולק ונבדק כשבוע לפני תקופת מבחנים , תקופה המאופיינת בלחץ רב ולכן ניתן לראות שרוב הנבדקים מרגישים שלא נותר להם זמן חופשי לעצמם לאחר ביצוע המטלות האקדמאיות ומרגישים עומס הנובע מבחנים ומבחנים, להערכתנו אם השאלון היה מחולק בתקופה של תחילת או אמצע סמסטר הלימודים, תשובות הנבדקים היו שונות ומתפלגים בצורה נורמלית.
היינו משנים את שאלות אלו לממוקדות יותר לתקופה מסוימת ז"א את שאלה 7
היינו משנים מעומס במהלך הלימודים לעומס במהלך כל הסמסטר (מהלך הלימודים- יכול להתייחס לתקופה הנוכחית- תקופת המבחנים), את שאלה 10 גם כן היינו ממקדים לתקופת הזמן כמו שאלה 7 או לחלופין היינו בוחרים להעביר את השאלון בתקופה נטרלית.