עקרונות בהתנהגות
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
מקצוע | פסיכולוגיה |
מילות מפתח | בהביורסטי, התניה קלאסית, פאבלוב, קוגנטיבי |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 1780 |
תקציר העבודה
שאלה
1 :
תוכנית אסטרטגית לשיפור אדיבות הצוות למבוטח:
במהלך תוכנית זו יעברו הפקידים/ות אחים/יות תהליכים של למידה בעזרת תהליכים אלו נסיע להם לפתח תוכנית לשיפור אדיבות הצוות.
למידה הינו שינוי קבוע בהתנהגות או בחשיבה ההתנהגותית כתוצאה מניסיון של האובייקט. ההתנהגות המדוברת הינה התנהגות גלויה.
הלמידה מבוססת של שלושה מרכיבים עיקריים:
1. שינוי בהתנהגות – רואים בפועל רק את השינוי עצמו ולא את התהליך.
2. פוטנציאל התנהגותי – כל שינוי קבוע באופן יחסי אשר יכול להשפיע על אופי ההתנהגות שלנו.
3. שינוי קבוע – האדם הלומד את ההתנהגות מניסיון ישיר או דרך מתווכים(יכול להיות ספרים גם..) לא ניתן לראות את התהליך אילה רק את השינוי שחל.