הפרסום באינטרנט כגורם לרכישה ראשונית כחלק מתהליך החדרת מוצר חדש לשוק-הצעת עבודה
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | אינטרנט, פרסום, שווק, שיווק |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 1113 |
תקציר העבודה
מבוא
האינטרנט הוא מדיום חדש יחסית הקיים ככלי פרסומי משמעותי שנים ספורות בלבד. יחד עם זאת, בשנים אלו ניכרו בענף הפרסום באינטרנט (פרסום מקוון) תהפוכות רבות. היתרון המשמעותי ביותר של מדיית האינטרנט הוא המדידה. אין למעשה שום מדיה נוספת אשר יכולה להימדד בצורה כל כך מעמיקה ולספק נתונים כמו: כמות החשיפות המדויקת, מספר ההקלקות , כמות המשתמשים השונים שצפו בפרסומת, וגם מדידות מעמיקות יותר. הדבר מאפשר לכל מפרסם לדייק ולשפר אפילו במהלך הקמפיין את כיוונו וצורתו של הקמפיין. כמו כן יש לזכור יתרון נוסף של המדידה משום שהיא יוצרת בעייתיות מבחינתם של משרדי הפרסום ואמצעי המדיה השונים אשר היו רגילים לפרסום "ללא תוצאות מדויקות" וכעת נדרשים לחיות תחת זכוכית מגדלת.