ניהול ופיתוח אנשים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4290
מספר מקורות 14

תקציר העבודה

מבוא. הארגון הנבחר הוא חברת MIS  אשר מתמחה ביצור של שתלים דנטלים ומבנים לשיקום הפה. החברה נוסדה בשנת 1995 ומדורגת בין ה-10 החברות בעולם בשוק תחרותי של ייצור שתלים דנטאליים. MIS מייצרת מגוון רחב של שתלים ומבנים דנטלים.
החברה הנה חברה בינלאומית , כאשר בכל מדינה  קיימת חברת בת אשר משווקת את מוצרי החברה. מתוקף היותה חברה בינלאומית נאלצת חברת MIS להתמודד עם מתחרים רבים בכל מדינה ומדינה. לקוחות החברה הנם רופאי שיניים פרטיים , בתי חולים ומוסדות , כמו כן טכנאי שיניים.
חברת האם ממוקמת באזור התעשייה שלומי ומעסיקה כ-85 עובדים.
בחברה מועסקים מספר מהנדסים ( מכונות, תעשיה וניהול, כימיה, אבטחת איכות ומערכות מידע) ,  שרטטות , כווני CNC בכירים וזוטרים , אנשי אבטחת איכות, עובדי אריזה , אנשי שיווק והנהלה.
       התפלגות ההשכלה בקרב העובדים נחלקת להשכלה אקדמית, כאשר חלק מהמהנדסים בעלי תואר שני, ישנם מספר הנדסאים, טכנאים ועובדים הכלליים  אשר הינם בעלי השכלה תיכונית עם בגרות מלאה.
      10 מעובדי החברה הינם בעלי וותק של 10 שנים – מיום היווסדה של החברה, 35 עובדים בעלי וותק של 3-7 שנים,  20 עובדים בעלי וותק של 1-3 שנים והיתר בעלי וותק של עד שנה.
      התפלגות המגדרית בחברה הינה 65% עובדות ממין נקבה ו 35% עובדים ממין זכר.
      חברת MIS הינה חברה בעלת  חזון, להיות בין עשרת החברות המובילות בתחום של השתלים בעולם וכחלק מחזונה משקיעה החברה בגיוס עובדים איכותי, מקפידה על הכשרת העובדים, דואגת לפיתוחם האישי ואף דואגת למימוש עצמי של העובדים ,  כאשר למידה ארגונית הינה דרך חיים ונגזרת מהחזון להצלחה ולמצוינות.
      כמו כן דואגת החברה לצרכי העובדים, מבחינת צרכים פיזיולוגיים מחד  ומבחינת צרכים חברתיים  מאידך .
       בנוסף כחלק מאסטרטגיית החברה  ליצור ידע ולשמר אותו בחברה מצד אחד  ולשפר את רמת הידע מצד שני  ,תחלופת העובדים בחברה  הינה מינימאלית  דבר  המקנה לעובדי החברה ביטחון תעסוקתי.