עבודה מושלמת לקורס אסטרטגיה שיווקית על חברת אלקטרה

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח
ציון 100
שנת הגשה 2005
מספר מילים 5286
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

אלקטרה מוצרי צריכה אסטרטגיה שיווקית   החברה וסביבתה העסקית:
החברה הינה חברה בת של אלקו החזקות בע"מ.
החברה וחברות הבת שלה ("הקבוצה") פועלות בתחום מיזוג האוויר עם פעילות משלימה של ייבוא ושיווק בישראל של מוצרי צריכה חשמליים אחרים. הקבוצה מייצרת ומשווקת מזגנים למגורים ומערכות מיזוג אוויר מרכזי למוסדות ומבנים. מוצרי הקבוצה משווקים בשמות המותג "אלקטרה" ו"אלקו היי-טק" בארץ, "electra" ברחבי העולם, "johnson" בספרד, "airwell" ו- "wesper" בעיקר באירופה ואוסטרליה, "seveso" באיטליה ושם מותג סיני בשילוב "electra" בסין. כמו כן, מוכרת הקבוצה למספר לקוחות ברחבי העולם מזגנים תחת שמות מותג של עצמם ("MEO").
מוצרי הקבוצה כוללים סוגים שונים של מזגנים בתפוקות ותצורות שונות לרוב עם בקרה אלקטרונית, כגון: מזגנים מפוצלים עיליים (wall mounted), ריצפתיים (console), עומדים (free standing), תיקרתיים (cassette) ומיני מרכזיים (ducted), מזגני חלון (window) ומזגנים ניידים (portable). כמו כן מייצרת הקבוצה ציוד מערכות מיזוג אוויר מרכזי כגון: יחידות קירור במים (chiller) בתפוקות עד wK008, יחידות טיפול באוויר (air handling), יחידות מיזוג בשיטת התפשטות ישירה (DX) מפוצלות ושלמות (package) כגון יחידות גג (top roof) בתפוקות מעל wK81 ויחידות קצה למערכות מיזוג אוויר מרכזי (terminals) מסוגים שונים ובעיקר מפוחי נחשון (fan coils). –
העבודה כוללת ניתוח החברה על פי מודלים שיווקים ועסקיים, מודל SWOT מודל GE ועוד