ניתוח ראיון עם המורה במונחי "למידה"
מוסד לימוד | אוניברסיטת בן-גוריון |
מקצוע | חינוך |
מילות מפתח | למידה, מונחים, ראיון |
שנת הגשה | 2004 |
מספר מילים | 1517 |
מספר מקורות | 10 |
תקציר העבודה
ראיון עם המורה ת. הגשה: 2/5/2004
ראיון עם המורה – אנא ספרי לי בבקשה על התלמיד/תלמידה שאת מכירה היטב את אופן הלמידה שלו/שלה.
– אוקי, אני יכולה לספר לך על תלמיד טוב שלי בכיתה יב' שלומד אצלי שיעור סוציולוגיה.
– מה התלמיד עושה במהלך השיעור?
– קודם כל הוא מגיע עם ציוד הלימודי, מעודכן בחומר הלימוד, דואג להשלים אם החסיר מספר השיעורים. במהלך השיעור הינו אקטיבי, אך לא כל הזמן. מסכם במחברת לא רק כשאני מכתיבה אלא גם תוך כדי שאני מדברת – דברים שנראים לו רלוונטיים. מכין שיעורי בית…
– האם התלמיד משתתף במהלך השיעור?
–