מילות מפתח | דלק, ענף הדלק, פז |
מקצוע/ות | מנהל עסקים |
מספר מילים | 6059 |
שנת הגשה | 2006 |
מוסד לימוד | המכללה למינהל |
פקולטה | הכנת תוכנית שיווקית |
תקציר העבודה
עבודה זו מכילה כ-
5 עמודים ובהם ניתוח של ענף הדלק בישראל ושל חברת פז בעבודה ניתן למצוא:
רקע
כללי על הענף מטרות ותחומי פעילות ערוצי הפצה ניתוח הסביבה העסקית-שיווקית ניתוח מתחרים תמהיל השיווק ניתוח SWOT ניתוח צרכנים אלטרנטיבות אסטרטגיות העבודה ללא ביבליוגרפיה!