עיצוב שירותים אסטרטגית איכות השירות בהונדה
מוסד לימוד | שלוחת דרבי בישראל |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | איכות, אסטרטגיה, הונדה, עיצוב שירותים, רכבים, שירותים |
שנת הגשה | 2006 |
מספר מילים | 4542 |
מספר מקורות | 20 |
תקציר העבודה
עיצוב שירותים אסטרטגית איכות השירות ב"הונדה" תקציר מנהלים העבודה עוסקת בנושא איכות השירות בחברות בכלל ובחברת "הונדה" ישראל בפרט.
העבודה נעשתה על סמך חומר תיאורטי, מאמרים וספרים וראיונות עומק עם מנהל השיווק של החברה ומנהל מחלקת השירות.
הכותבת ערכה סקירה של התיאוריות הקיימות בתחום ובמקביל ניתנה דוגמא ליישומן בחברת "הונדה".
המסקנות העיקריות העולות מתוך העבודה הן כי חברת "הונדה" מתאפיינת באוריאנטצית שירות באיכות גבוהה. החברה מודעת למגמות המתרחשות היום בענף ובעולם ומשכילה להבין כי רק באמצעות שיפור מתמיד של איכות השירות היא תוכל להמשיך ולהוביל בתחומה.
ההמלצה העיקרית שעולה מהעבודה היא לערב את מחלקת השירות בכל נקודות המפגש עם הלקוח ולא רק בשלבים שלאחר רכישת הרכב. שיתוף פעולה הדוק יותר בין מחלקת השיווק והשירות, יוכלו להניב תוצאות טובות יותר ברמת השירות ללקוח.