עבודה זו עוסקת בשלבי יישום ניהול ומערכות הבקרה באירגון תוך התייחסות נרחבת לשלבי היישום השונים

תקציר העבודה

תקציר שיפור עסקי הינו חלק בלתי נפרד החיינו, הן כשכירים והן כעצמאיים עלינו להיות במגמת שיפור תמידי, בעיקר היום כאשר מעוניינים לשפר את כושר התחרות באיכות השירות, ולהקטין עלות בתפעול שכן, אם נעצור לרגע ונחשוב אנו עלולים לפספס את היתרון התחרותי שבידינו והידחק לתחתית הטבלה.
מטלה זו הוגשה כעבודת גמר במסגרת קורס "שיפור עיסקי".
חלקה הראשון של מטלה זו עוסק בשלבי יישום ניהול פרויקטים המחולקים ל-4 שלבים עיקריים:
1.    ייזום הפרויקט.
2.    תכנון הפרויקט.
3.    ביצוע ובקרה של הפרויקט.
4.    סיום הפרויקט. חלקה השני של המטלה עוסק במערכת הבקרה בארגון אשר נחלקת ל-3 פרקים עיקריים:
1.      תיאור שלבי הבקרה
2 .      הגדרת מדדי הבקרה
3 .      קביעת תקנים למדדים תוכן עניינים
מבוא ..ע"מ
3 פרק א':  יישום ניהול פרויקטים –ע"מ
4 -14
1 .1   ייזום הפרויקט –…ע"מ
4 -5
1 .2   תכנון הפרויקט –…ע"מ
6 -9
1 .3   ביצוע ובקרה של הפרויקט –.ע"מ
1 0-12
1 .4   סיום הפרויקט –…ע"מ
1 3-15
פרק ב':  מערכת הבקרה בארגון –..ע"מ 16-19
2 .1   תיאור שלבי הבקרה -ע"מ
1 6-17
2 .2   הגדרת מדדי הבקרה -ע"מ
1 8
2 .3   קביעת תקנים למדדים ..ע"מ
1 9
סיכום ומסקנות ע"מ 20 ביבליוגרפיה -ע"מ
2 1
נספחים