ניהול ותפעול שירותים

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח , , ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 4486
מספר מקורות 6

תקציר העבודה

תוכן העניינים
מבוא -..2
חלק 1
קונספט השרות -..3
טבע פעולות שרות -4
עץ חבילת השרות -5
הצגת יעדים ע"פ מודל S.M.A.R.T –6
חלק 2
שירות מתמשך / לא מתמשך מול מערכת פורמאלית / לא פורמאלית -…8      התאמה אישית בין חווה ומבקרים –.9
טבעו של הביקוש והאספקה -10 שיטת הספקת השרות 11
תוכנית פעולה לתפעול השירות ..12
מערכת בקרת אסטרטגיה –12
תרשים אושיקווה – אדרת הדג ..13
טקסונומיה ( תורת מיון )  -…14
תוכנית ליישום Benchmarking  בארגון ..15
חלק 3
עץ מוצר …18
בעיות בהטמעת השינויים –19
הגדלת ההכנסה ממוצרים נוספים –..19
סיכום -.20 רשימה ביבליוגרפית ..21
מבוא
כיום הפנימו ארגונים רבים בעולם כי על מנת שיוכלו לשרוד בעולם העסקים התחרותי עליהם לנקוט באסטרטגיות שרות כאלה אשר יתאימו לקהל הלקוחות שלהם. ארגונים אלו הפנימו כי השימוש באסטרטגיות אלו יביא לנאמנות הלקוחות אליהם וליחסים ארוכי טווח עם לקוחותיהם. ניהול השרות עוסק בניתוח צרכי הלקוחות וניהול תהליכים המשפרים ומייעלים את השרות תוך עמידה ביעדים.
המסמך המוצג לפנינו עונה על תוצרי הלימוד הבאים:
הערכה ביקורתית של השינוי האסטרטגי והשפעתו על התפעול יישום העקרונות והתיאוריה המצויה בבסיס המחקר חלקו הראשון של המסמך מציג את קונספט השרות ואסטרטגיות השרות השונות וכיצד הן באות לכלל ביטוי בחווה הקדושה .
בחלקו השני של המסמך הצגנו את פלחי השוק, איתרנו בעיות שונות העולות מהמאמר העוסק בחווה הקדושה והצענו שיפורים ע"פ המודלים המוכרים לנו.
בחלקו השלישי של המסמך התייחסנו ליעדים שהוצבו ע"י בעלי החווה, הבעיות והפתרונות להגדלת ההכנסות. העבודה התבססה על ספרות מקצועית,החומר שנלמד במהלך הקורס ואתרי אינטרנט תומכים .