מערכות מידע בעסקים- ניתוח ועריכת השוואה בין מאמריי ERP

מוסד לימוד
מקצוע
מילות מפתח ,
שנת הגשה 2007
מספר מילים 2069
מספר מקורות 5

תקציר העבודה

תקציר מנהלים ההתקדמות העצומה שחלה בעשור האחרון בתחום המחשוב לא פסחה גם על תחום מערכות המידע.
המטלה במערכות מידע אותה סיימתי, היא למעשה העיקר בחיי היומיום ברוב המוחלט של העסקים בארץ, כולם משתמשים בלפחות מאחד מהיישומים של האופיס, אני בעבודתי הקודמת כרכז ביטחון בשומרון עשיתי שימוש באקסל לרשימות שמירה וטבלאות נשקייה, כתבתי מכתבים לצבא או לגופים רבים בוורד באופן קבוע אפילו עם פורמט שלי קבוע ואיך לא הצגת מצגות בפאוור- פוינט לגדודים שנכנסים לתעסוקה מבצעית, כך שלמעשה לדעתי אין סקטור היום שלא משתמש בחלק מיישומים אלה או לפחות באחד כמובן שיש עוד הרבה יישומים מעבר לאופיס שמשתמשים בהם.
המטלה עסקה בכתיבת קורות חיים בוורד, תרגול תרשימים ונוסחאות באקסל, מצגת של עבודת ה-ERP וכמובן העבודה עצמה שוב בוורד, מטלה זו סייעה לי להשתפשף מעט באקסל שבו אני חלש יחסית לשניים האחרים. דבר נוסף הוא האנגלית- הרמה שלי באנגלית הינה רמה טובה, אני יכול לנהל שיחה ברמה טובה, כותב טוב מאוד ויודע לקרוא טוב מאוד אך עצם הדחיפה או שמא אומר החובה לקרוא מאמרים עם מילים של 17 אותיות כל אחת- על כך אני שמח ומברך, כיוון שכנראה שלא הייתי קורא ביומיום מאמרים "קשים" אילו ועוד באנגלית, אני מודה שנחשפתי למילים קשות וחדשות, מילים שלא הייתי בטוח לגביהם ועכשיו אני בטוח, בקיצור ברמה הזאת אני מאוד שמח שהייתה לי את הדחיפה לקרוא מאמרים אלה באנגלית.
העבודה תציג את קורות החיים שלי כפי שהם מחולקים כיום בה מסוקרים חיי המקצועיים הרציניים ב- 5 שנים האחרונות שבהם למעשה הנגיעה המרכזית לסוג העבודה שאני מחפש.
במצגת הפאוור פוינט הנלווית בדיסק תוכל לראות את כישורי העיצוב , הסדר וההנפשה שבהם אני משתמש גם כיום בשתי ההגשות האחרונות בשיווק ובהתנהגות ארגונית.
העבודה הנלווית באקסל ממחישה את עבודת הנוסחאות, התרשימים והסדר (בעיקר) ובאה להראות מספר דו"חות שגרתיים של עסק קטן.
תוכן עניינים
משימה 1 – ניתוח מקורות המידע -3-7
משימה 2 – נספחים .. –.
-. .. …8
משימה 3 – קורות חיים …
– –..9
משימה 4 – ביבליוגרפיה וסיכום.. 10,11