פרוייקט גמר שיווק

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , , , , , , ,
שנת הגשה 2005
מספר מילים 7851
מספר מקורות 50

תקציר העבודה

פרויקט גמר תואר ראשון מנהל עסקים המכללה האקדמית נתניה העבודה מכילה רקע ענפי על שוק ארוחות הבוקר, ומחקרים בנושא, שיווקיים וקוגניטיביים.
הצגת הרעיון השיווק, פרויקט אדיר של ארוחות בוקר מוכנות, תוך בדיקת  השוק , שיווק נכון של המוצר, המוצרים התחליפים של הפרויקט , שוק ארוחות הבוקר בחול.
שוק קיים של ארוחות מוכנות בארץ ובחול שותפים פוטנציאליים, עלויות ומחקרי שוק.
שוק פוטנציאלי הצגת הפיתרון- ארוחה על מוכן סוגי הארוחות המוצאות, מפרט ברור, מחירים ושווקים פוטנציאלים תפרטי מפורט של המוצרים וצורת ההזמנה שוק יעד- בדיקה פרטנית של כמויות ופוטנציאל, בדיקת כדאיות משקי בית בישראל, נכון לתקופת המחקר פוטנציאל כלכלי הוצאות שווקי היעד תוצאות סיקרי השוק ומסקנות יתרונות וחסרונות המוצר ניתוח המסקנות, קבלת החלטות אסטרטגיה שיווקית- מטרה, אמצעים, הלכה למעשה קביעת יעדים טקטיקה ייעודית מודל 3C+E מיצוב תועלות פעילות שיווקית סיכום הפרויקט וקבלת החלטות נספחים ומאמרים   העבודה לא כוללת ביבליוגרפיה