פרוייקט גמר שיווק
מוסד לימוד | המכללה האקדמית נתניה |
סוג העבודה | עבודת גמר |
מקצוע | מנהל עסקים וניהול |
מילות מפתח | 3C+E, בדיקת כדאיות, מנהל עסקים, פרויקט גמר, רעיון שיווק, שיווק, שיווק מוצר, תואר ראשון |
שנת הגשה | 2005 |
מספר מילים | 7851 |
מספר מקורות | 50 |
תקציר העבודה
פרויקט גמר תואר ראשון מנהל עסקים המכללה האקדמית נתניה העבודה מכילה רקע ענפי על שוק ארוחות הבוקר, ומחקרים בנושא, שיווקיים וקוגניטיביים.
הצגת הרעיון השיווק, פרויקט אדיר של ארוחות בוקר מוכנות, תוך בדיקת השוק , שיווק נכון של המוצר, המוצרים התחליפים של הפרויקט , שוק ארוחות הבוקר בחול.
שוק קיים של ארוחות מוכנות בארץ ובחול שותפים פוטנציאליים, עלויות ומחקרי שוק.
שוק פוטנציאלי הצגת הפיתרון- ארוחה על מוכן סוגי הארוחות המוצאות, מפרט ברור, מחירים ושווקים פוטנציאלים תפרטי מפורט של המוצרים וצורת ההזמנה שוק יעד- בדיקה פרטנית של כמויות ופוטנציאל, בדיקת כדאיות משקי בית בישראל, נכון לתקופת המחקר פוטנציאל כלכלי הוצאות שווקי היעד תוצאות סיקרי השוק ומסקנות יתרונות וחסרונות המוצר ניתוח המסקנות, קבלת החלטות אסטרטגיה שיווקית- מטרה, אמצעים, הלכה למעשה קביעת יעדים טקטיקה ייעודית מודל 3C+E מיצוב תועלות פעילות שיווקית סיכום הפרויקט וקבלת החלטות נספחים ומאמרים העבודה לא כוללת ביבליוגרפיה