פרה-סמינריון בניהול הפרסום (90)

מוסד לימוד
סוג העבודה
מקצוע
מילות מפתח , ,
שנת הגשה 2006
מספר מילים 4970
מספר מקורות 4

תקציר העבודה

תוכן העניינים
מבוא
–.
3

1 .1  בעיה מחקרית
1 .2  השערת המחקר
1 .3  שיטות וגישות המחקר.
     ניתוח נושא העבודה –4

2 .1  רמת העיבוד והזיכרון
2 .2  אפקט החזרה –…5
2 .3  חזרה על פרסומות כשינון לזיכרון
2 .4  התחרות והפרסום האינטנסיבי -.6
סיכום 7
ביבליוגרפיה -8

1 . מבוא

1 .1 בעיה מחקרית:
בעבודתי אבחן האם פרסום אינטנסיבי וחוזר על עצמו תורם לזכירת הפרסומת בצורה טובה יותר,והאם  יעילות הפרסומת עולה בשל כך.
בישראל היום כאשר חברה רוצה לפרסם מוצר חדש או ישן היא משתמשת בדרכים רבות על מנת להגיע לתודעתו של הציבור, כך למשל כשמתחיל הקמפיין ניתן למצוא שלטי חוצות ענקיים באיילון שמבשרים על חשיפתו של מוצר חדש או על שינוי אריזתו של מוצר ישן ובאותו יום לצפות בטלוויזיה ולראות כי נוספה עוד פרסומת חדשה למקבץ הפרסומות ובימי שישי לפתוח את העיתון ולגלות גם שם שוב פרסומת על אותו המוצר, האם באמת ככל שניחשף לפרסומת או למוצר בדרכים רבות ומגוונות נזכור יותר את המוצר כאשר נגיע לחנות ונרצה לעשות קניות?
בעבודתי אדון בכמה נושאים:
הראשון הוא חקירת הקשר בין רמת העיבוד המוחי לבין הופעת הפרסומת באופן תדיר , ז"א כאשר הפרסומת מעובדת ברמה נמוכה של עיבוד כדאי להשתמש במסר אחיד-סמנטי ולעומת זאת כאשר המסר מעובד ברמה עמוקה יותר של עיבוד ניתן להציב את השפעת חשיפת הפרסומת על תגובה יעילה של הצרכן על גרף בצורת U (Nordhielm L Christie (Dec 2002)).
 הנושא השני היא שבעידן הטכנולוגי שבו אנו נמצאים , כאשר האדם הפרטי מנטרל את עצמו מכל מה שאינו מוצא בו עניין,מדלג בין הערוצים בזמן הפרסומות, השיחה המזוהה בנייד ובטלפון מאפשרת לו להימנע מלענות לשיחות פרסום למינהן, עבודתם של המפרסמים קשה יותר והדרך ליצור פרסום אינטנסיבי ונשנה קשה יותר והם צריכים למצוא דרכים אחרות לפרסם את מוצריהן על מנת להגיע לקהל רחב יותר, המאמר שאסתמך עליו מציע 4 אסטרטגיות פרסום נוספות בהן ניתן ליצור פרסום אינטנסיבי בהן יהיה קשה יותר לאדם להימנע מהן.